Bryllupsdagskage

20140627-124226-45746481.jpg

Den 26. juni er vores bryllupsdag så det skulle selvfølgelig fejres med kage. Min søde mand er meget stor nutella fan, så der var ikke så meget tvivl om indholdet i kagen.

Den er lavet med chokoladebunde (1/3 portion), nutella creme (1 portion) og friske jordbær (ca. 500 gram).

Den næste ting jeg skal finde på eBay er helt sikkert sådan et drejebord (cake turntable) for det kan være lidt en udfordring, at få det helt ensartet når man pynter med sprøjtepose.   Jeg ønsker mig også et sæt med forskellige tyller. De to stjernetyller jeg har er forkerte i størrelsen til at lave rose swirls. Man skal jo ikke gå ned på udstyr.. blink blink.

Skriv et svar

